Johanna Hansson

8 januari 2015

Publicerad 2015-01-08 11:26:09 i Allmänt,

Halloj, börjar bli riktigt bra på att gå upp vid 07 varje morgon nu. Fast idag gjorde jag felet att sova till 07.30 och då blev jag lite tröttare. Jobbar i Butik idag igen, kan säga att det är ganska lugnt här idag. 

Gårdagens pass på hästarna: tömkörde båda två, dumle var lite spänd och springig, men i slutet var han fin när han trava av. Fick inte riktigt igenom honom i vänster varvet, men blev betydligt bättre! 

Andy var fin, trava på jättebra och var lite högre i formen. Lite jobbig och stark när jag försökte få till bra halter. Men annars jätte duktig! 


Bliden är inte från igår... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Roligt att du hitta hit. I denna bloggen kommer jag skriva om mina två hästar och deras träning, samt lite ur min vardag. Jag har en häst som jag kallar Dumle, han tävlas i hoppning. Sen har jag även en vid namn Andy, som jag kommer tävla lite i dressyr på grund av att han inte får hoppas så mycket längre.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela