Johanna Hansson

Passen idag!

Publicerad 2015-01-21 22:10:22 i Allmänt, Andy, Dumle,

Dumle fick skritta ut först 2 km, efter det tog vi oss ett "tråkigt" pass i paddocken. Idag släppte det liksom aldrig, red och red och red och inget hände! Så tråkigt.... Gav upp efter ett tag och kände att jag tar det någon dag underlaget inte var lika "hårt"(på vissa ställen var det bra men på andra va det lite hårdare). Så inget godkänt där inte! 

Andy red jag ut på, med pannlampa i mörkret och det funkade super! Men han var lika "tråkig" som Dumle idag då han bara streta emot. Gjorde lite som han själv ville och bara var allmänt jobbig. Men det är en ny dag imorgon!! Jag och Andy gick även ner till brevlådan efter uteritten och hämtade posten, funkar lika bra på häst som i bilen! 

Nu på kvällen har jag och mamma tagit in en höbal och ätit världens godaste toast till kvällsmat. Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sedan "hoppa" rätt i säng, men med en film såklart! ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Roligt att du hitta hit. I denna bloggen kommer jag skriva om mina två hästar och deras träning, samt lite ur min vardag. Jag har en häst som jag kallar Dumle, han tävlas i hoppning. Sen har jag även en vid namn Andy, som jag kommer tävla lite i dressyr på grund av att han inte får hoppas så mycket längre.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela