Johanna Hansson

Sry..

Publicerad 2015-01-05 14:19:46 i Allmänt,

För dålig uppdatering, sköter mig inte så bra. Men idag ska hästarna vila! Det är minusgrader och hårt i marken, Andy har gått i några dagar nu så det gör inget. Dumle har ju fortfarade ingen framsko och han ömmar lite så han vilar också. 

Igår kom det en ny häst hit som ska stå här, känns mycket skönare när det är 4 hästar här. Händer liksom inget idag... Är klar i stallet och har precis ätit en lunch. Vad gör man en måndag? Hmm.... 
 
 
Snyggaste bilden jag tog under 2014 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Roligt att du hitta hit. I denna bloggen kommer jag skriva om mina två hästar och deras träning, samt lite ur min vardag. Jag har en häst som jag kallar Dumle, han tävlas i hoppning. Sen har jag även en vid namn Andy, som jag kommer tävla lite i dressyr på grund av att han inte får hoppas så mycket längre.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela