Johanna Hansson

Tävlingssugen!

Publicerad 2015-01-04 15:45:58 i Allmänt,

Sitter på jobbet nu och råkade läsa en tjejs blogginlägg om att hon tävlat igår, jag har inte tävlat på 1,5 år nu(tror jag stämmer bra) och kände nu att jag bara MÅSTE få tävla snarast. Är ju i den situationen att vi inte har transport, utan tänkte att vi skulle köpa en på GHS. Men det är ju så långt tills det!! 

Jag vill liksom förbereda, bli lite nervös och sedan analysera ritten, sedan förbättra och träna på mina svaga punkter! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Roligt att du hitta hit. I denna bloggen kommer jag skriva om mina två hästar och deras träning, samt lite ur min vardag. Jag har en häst som jag kallar Dumle, han tävlas i hoppning. Sen har jag även en vid namn Andy, som jag kommer tävla lite i dressyr på grund av att han inte får hoppas så mycket längre.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela