Johanna Hansson

Vilket väder!

Publicerad 2015-01-10 10:18:21 i Allmänt,

Är snökaos ute nu, fick köra i 90km/h hela vägen till jobbet. Hamnade bakom en bil och kände inte riktigt för att köra om. Nu har jag landat på jobbet och ska vara här till 16 sen får jag de hur jag gör med hästarna, tror att jag bara skrittar ut och kanske tar något travsteg! 

Igår fick hästarna vila och jag passade på att se på hockeymatch, irl. Blir inte så jätteintressant idag, bara hem, rida och äta kvällsmat! 

Måste även uppdatera Dumles hästlicens idag, eller måste lägga in honom på nytt då det står "Dublin RT" när han egentligen bara heter "Dublin". Inte det roligaste att lägga in nya hästar i tdb, men det måste göras. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Roligt att du hitta hit. I denna bloggen kommer jag skriva om mina två hästar och deras träning, samt lite ur min vardag. Jag har en häst som jag kallar Dumle, han tävlas i hoppning. Sen har jag även en vid namn Andy, som jag kommer tävla lite i dressyr på grund av att han inte får hoppas så mycket längre.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela