Johanna Hansson

4 januari 2015

Publicerad 2015-01-04 09:24:44 i Allmänt, Andy, Dumle,

Godmorgon, var på myskväll igår och såg på film så kom hem ganska sent. Idag är jag bara så trött! Nu har det blivit hårt i marken igen, alltså - grader, och det är lite tråkigt nu när jag ville tömköra hästarna i paddocken efter jobbet. 

Dumle har tappat en framsko, så han ömmande i går när jag tömkörde. Slutade efter 10 min ungefär så blev inget hårt pass igår. Andy fick däremot arbeta lite mer, krävde att han skulle ihop i formen/kroppen och trampa på ordentligt. Körde även trav på honom ni när jag får börja med det! 



Så fräcka lindor, ett av mina favoriter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Roligt att du hitta hit. I denna bloggen kommer jag skriva om mina två hästar och deras träning, samt lite ur min vardag. Jag har en häst som jag kallar Dumle, han tävlas i hoppning. Sen har jag även en vid namn Andy, som jag kommer tävla lite i dressyr på grund av att han inte får hoppas så mycket längre.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela