Johanna Hansson

Dumle idag:

Publicerad 2015-01-14 20:23:23 i Allmänt, Andy, Dumle,

 
En liten filmsnutt från när jag skuttade lite med Dumle idag, han skötte sig mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Trodde han skulle vara helt galen, men det var han inte. Bara VÄLDIGT jobbig att rida fram. Om den lillla skuttningen då - han drog ju lite ibland mot hindret men var avslappnad efteåt. Och det har jag jobbat med så känns underbart att han inte drar efter. Är ju en mycket lång väg till hur jag "vill" att han ska vara och hur han är nu, men det ska nog gå då han är väldigt snabblärd! 

Mamma red Andy under tiden, lite trav och skritt. Sen när hon skulle filma hade hon ingen kontroll på Andy som ni kanske hör, hahahh! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Roligt att du hitta hit. I denna bloggen kommer jag skriva om mina två hästar och deras träning, samt lite ur min vardag. Jag har en häst som jag kallar Dumle, han tävlas i hoppning. Sen har jag även en vid namn Andy, som jag kommer tävla lite i dressyr på grund av att han inte får hoppas så mycket längre.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela