Johanna Hansson

Tjugoförsta Januari Tvåtusenfemton

Publicerad 2015-01-21 09:16:55 i Allmänt,

Godmorgon på er alla, 
jag ska om 10 min dra mig mot jobbet. Kommer nog inte vara så jättemycket att göra idag, så får se om jag kan beställa Gothenburg Horse Show biljetter till torsdagen också. Har redan fre - sön, men en som jag känner kanske ska rida i Morgondagens Vinnare - så det hade varit hur kul som helst att se! 

Får se hur det blir med hästarna senare, tar det lite som det kommer idag. Men hade varit bra om båda fick komma ut idag, lite jobbigt med Andy då han inte har snösulor som Dumle fick. Så får se på det hela sedan! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Roligt att du hitta hit. I denna bloggen kommer jag skriva om mina två hästar och deras träning, samt lite ur min vardag. Jag har en häst som jag kallar Dumle, han tävlas i hoppning. Sen har jag även en vid namn Andy, som jag kommer tävla lite i dressyr på grund av att han inte får hoppas så mycket längre.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela