Johanna Hansson

25 januari 2015

Publicerad 2015-01-25 10:36:15 i Allmänt,

Godmorgon, sry för bad update igår men var så himla trött. Först var jag på Taken 3, efter det drog jag till en kompis på förfest(jag var nykter och fyllechaffis). Sen drog vi ner till O2, som är en nattklubb. Där var vi till runt 02.20 och gick löss på dansgolvet! När vi senare gick därifrån körde jag, mina kompisar, till Grebbestad men där var festen död så vi åkte hem igen efter en stund. Jag var hemma 05.30 tillslut och fick sova i 1h och 30min totalt innan det var dags för uppstigning och fodring av hästar samt jobb! 

Så ja, jag var väldigt trött igår! Somnade nästan på jobbet och ville bara hem. Hästarns fick vila! Fixade i ordning isolatorer runt Dumles hage, så att vi kan sätta el i en tråd. Han står och gnager på stolpar/staket och även biter i trådern, äter på handtagen och drar ner alltihopa!

Nu sitter jag på jobbet, så hade!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Roligt att du hitta hit. I denna bloggen kommer jag skriva om mina två hästar och deras träning, samt lite ur min vardag. Jag har en häst som jag kallar Dumle, han tävlas i hoppning. Sen har jag även en vid namn Andy, som jag kommer tävla lite i dressyr på grund av att han inte får hoppas så mycket längre.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela